1397-12-10 08:35
656
0
61559
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان

ضرورت حضور پررنگ تر بانوان در مدیریت شهری

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان ضمن گرامی داشت روز زن و مقام مادر گفت: با توجه به اینکه زنان جامعه ما از تخصص ها و توانمندی های بالایی برخوردار هستند بنابراین باید فرصت های لازم در اختیار آن ها قرار گیرد تا بتوانند توانایی و کارآمدی خود را نشان دهند.

به گزارش گلستان ما به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر گرگان، ناصر گرزین با بیان این مطلب ضمن تبریک روز میلاد حضرت فاطمه (س) گفت: بانوان باید از زندگی فاطمه زهرا(س) الگو بگیرند و عمل به فرامین بانوی بزرگ اسلام را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت های بانوان در جامعه و خانواده زیاد است و باید زمینه ای برای آنها فراهم شود تا از ظرفیت های آنها در زمینه های مختلف استفاده شود، افزود: مجموعه شورا و شهرداری در کنار هم هستند وباید تلاش کنند خواسته های و مطالبات جامعه زنان در مدیریت شهری مورد توجه باشد.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: با تدوین برنامه استراتژیک و شناسایی نقاط قوت، ضعت و تهدیدها و فرصت ها، باید سعی کنیم بهترین راه و مسیر را برای برون رفت از مشکلات برقرار نماییم.

گرزین با تاکید بر اینکه زنان نقش مهمی در توسعه همه جانبه کشور و ارتقای فرهنگی جامعه دارند خاطرنشان کرد: جایگاه زن و مادر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با توجه به تمام فراز و فرودها که با تکیه بر فریضه های دینی همراه با بحث عفاف و حجاب سرلوحه تمام بانوان ایران اسلامی می باشد، جایگاه بسیار ویژه و شامخی است که برای تمام مردم ایران قابل احترام است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.